Bieži vien no darba sludinājuma dizaina un vēstījuma, kas ir tā tekstā, ir atkarīgs projekta veiksmīgs iznākums. Īpaši tas izpaužas projektos, kur kandidātu daudzums ir ierobežots, lai arī konkurence šajā sfērā ir augstāka nekā ierasts.
Pirmajā mirklī šķiet, ka darba sludinājuma sastādīšana nav nekas īpašs. Visi sludinājumi ir vienādi, pilda vienu un to pašu funkciju. Bet tieši šeit ir arī lielākā problēma, ka tie visi līdzinās viens otram, bet vienādu uzņēmumu neeksistē. Mūsdienas reti kurš lasa garus tekstus, tādēļ svarīgi izdalīt to informāciju, kuru kandidāts uztver un pamana, kas paliek tā atmiņā un vēlāk palīdzes pieņemt lēmumu piedalīties Jūsu konkursā.
Kāda informācija būs izšķiroša, ko vajag uzsvērt, kas tieši pretēji – jau izraisa nepatiku, un sniegs nevēlamo efektu? Mēs šajā gadījumā varam palīdzēt, ja Jūs nejūtaties pietiekami pārliecināti. Mēs dalīsimies savā pieredzē, kā arī izpētīsim, kas konkrētajā nozarē notiek šobrīd, kas bija pēdējo mēnešu laikā.