Pētījums “MISTERY SHOPPER”

Vai Jūs vēlaties zināt, kā strādā Jūsu darbinieki, kad neesat klāt? Vai arī – kā strādā Jūsu konkurenti?

Pētījuma mērķis:

“Mystery Shopper” izpētes galvenais uzdevums ir palīdzēt Jūsu kompānijas vadībai sniegt informāciju par klientu pieredzi, ienākot vai iepērkoties uzņēmumā. Profesionāli apkopoti un interpretēti dati palīdzēs Jums noskaidrot tās jomas, kurās ir nepieciešami uzlabojumi, vājās un stiprās puses, un veikt dažādas izmaiņas, kas palīdzētu uzlabot klientu apkalpošanu nākotnē un piesaistītu jaunus klientus.

 

“Mystery Shopper” izpēte Jums sniegs informāciju par Jūsu personāla līmeni divās galvenajās jomās:

Apkalpošana – Jūs precīzi uzzināsiet, kāda līmeņa apkalpošanu saņem Jūsu klienti, uzņēmuma darbinieku attieksmi pret tiem.

Pārdošana –  Jūs uzzināsiet, vai veikalu/biroja darbinieki tiešām “pārdod” pēc tiem principiem un standartiem, kādi ir uzstādīti, vai viņi ir aktīvi, piemēram, iesakot citas preces klientiem.

Informācija, kuru Jūs iegūsiet “Mystery Shopper” izpētē:

– biroja/Veikalu atmosfēra un telpas;
– darba snieguma atbilstība Jūsu uzņēmuma standartiem;
– personāla izpalīdzība un laipnība;
– personāla zināšana par pakalpojumiem/produktiem, to īpašībām un priekšrocībām;
– personāla zināšanas par konkurentu piedāvāto pakalpojumu/produkciju;
– klientu sūdzību risināšana;
– pārdošanas prasme un jaunu produktu virzīšana.